Jump to User:

myOtaku.com: KitsuneKami

My Avatar

nice piano song from hellsing.

er, sign my guestbook.

Saturday, December 31, 2005

um, another update

so, um, yes, yet again i say hello. only to eventually say goodbye. see, i can be really poetic if i want. ur all prolly like "wtf? that's not poetic". and ur right. it's not. but if i said it was, then it is. so ha.

if you can't tell, i'm bored. and a lil bit paranoid. i keep hearing noises underneath the desk and i keep looking to see what it is, and there's nothing there. so, i'm just keeping my feet up, and turning the music up real loud.

starving.. i have been living off rice.... just rice.... ever since i cameback from florida... where the hell has lordsesshomaru gone.... pff....mou... i'm looking for an mp3, he would know where it is, the english version to "change the world" by V-6. hmmm.....

i have the world turned upside down stuck in my head... get out...

and now i say goodbye.

Comments (2) | Permalink

Friday, December 30, 2005


good morning everyone! yesterday i had to go to my stupid aunt's house... more christmass crap.. this is wat i get for taking a vacation.

hey, can anyone oeki here? cause i tried, and i really don't know what i'm doing. yeah. heh....

THE HELLSING OVA HAS BEEN RELEASED IN JAPAN. well, it was released a long time ago BUT i just had to say that cause i'm so happy! we're just one step closer to having it here in the states(or wherever you lot are)

um, yeah... i think i'm going to try to make a short lil comic thing... like one page.. i donno... um, i'll get to it eventually. i have to work on a new years banner next. sorry, but you will all will be getting the same one(i'm drawing it and i'm not drawing twenty different ones)

bai now

Comments (2) | Permalink

Wednesday, December 28, 2005


um, agentyuki asked how Florida was scary... it was scary because of alot of reasons...

ever been to New Orleans? that's the weirdest place you'll ever find. strange people walk around there... strange people. . .

it stormed, and the storms there are really scary.. like there's so much lightening that it's right next to you. weird.

um, i don't think te people there really like me... i know definetly not the kids... they wouldn't listen to me.. i had to enforce my word using force. AKA picking them up and locking them in their rooms. . . they still didn't like me but i tried to explain that going outside to play at nine Pm wasn't the best idea in the world, but they still wouldn't listen. yeah...

anyways, i saw "cry wolf" and "the exorcism of emily rose". emily rose was pretty good actually, i enjoyed it. cry wolf was probably the worst movie i have ever seen, even the village was better than it. well bi now.

Comments (0) | Permalink

Tuesday, December 27, 2005


i'm finally back, from florida. how happy am i? very. it was weird and sorta scary there... yeah..

i did get to go to New Orleans though.... that was really weird... it doesn't look as bad as they say, well, maybe, but that's just hte impression i got cause everything looked like you could still live in it. i got to see the world's largest hand grenade.... it was sorta depressing since it ended up being a just guy in a suit. oh well.

Thanks everyone for thing about me!!!!

Comments (1) | Permalink

Thursday, December 15, 2005

well, bye guys.

i'm going to be in Florida for the next week or so. i get back on the 26th. so, i'll see ya then. if anything important happens either email me or PM me. i'll check em first.


Comments (2) | Permalink

» Archives

Featured Quiz Result:

What is Your Ideal Anime Weapon?
Hosted by theOtaku.com: Anime. Done right.
i share this result with 0% of the respondents. hmmmmmmm, i wonder why. . .

Who's Your Anime Girlfriend?
Hosted by theOtaku.com: Anime. Done right.