Jump to User:

myOtaku.com: Talhoino

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (12): [ First ][ Previous ] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [ Next ] [ Last ]

Crimson-Rose (10/13/06)

^^ hiya! i am crimsonrose, but you may call me Bou *bows* its nice to meet you!!

^^ i want to be an anime voice actress,too. I think it would be awesome! its something ive wanted to do since i was little. XDD

anyway, i hope we can become friends! i will see you around!!

much love,

~..:: Bou ::..~


Agent Pierce (10/13/06)

Hey I like the site,I'll add you.
I hope we can be good friends.
PM me if you ever wanna talk or need help ok?

~Agent
Pierce~

HEY lol I live in TX too lol


UzumakiHina-chan (10/11/06)

HI! Thanx for signing my GB. Your site is cool! I collect keychains, too! I'ma add you, k? ttyl

Hinata


Mew HolliBerrii (10/11/06)

Hello,

Thank you for signing my guestbook and adding me as a friend. ~Smiles~ I'm glad you like my site. I like yours too. I luv the background. It's cute. I'm going to add you as a friend. I'll try to visit as often as I can. See you around!

~Smiles and waves~

..::E|n|V|y::..


night fang (10/11/06)

hay i like you gack grond and i added you too so talk to you later


WinryChick (10/10/06)

WOW! You must love Eureka 7. It's pretty good, but I like Naruto more. I love your pics BTW. ^-^


msyugioh123 (10/10/06)

Hello there come visit my site


swtanimelvr (10/10/06)

hiya!!
thanks for coming to my site!!
i'ma add ya as a friend too!
C'ya around!
~swtanimelvr


I Am Manga (10/10/06)

Sup, cool site, and if you want to make anything go transparent (like the menu background color) then the code is xxxxxx. I got that tip from another person. Oh, well, I'll add you as a friend.


SakuraHatersBack (10/10/06)

S'up? Thanks for signing my GB! YAY! We can hate Sakura together! XD

I'm gonna add you too. Later.

Pages (12): [ First ][ Previous ] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [ Next ] [ Last ]