Jump to User:

myOtaku.com: shigure521

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.

Guestbook Entries:

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]

Anne Hijme (03/01/06)

Sorry it took so long
to sign your GB Shigure
Well catch ya later

Freako (11/01/05)


*smilie smile* Love your site! Shigure is dah best!!!! Ever!! lol! I can't hear your song *tear* N E ways!! I've got to be going!!!



~Damn right! I'm a ninja Genius!~
~Sasuke, off of Naruto, Episode 101~

di-gi-riku (04/23/05)

Hi! I love your site! The bg and colors are awsome! I'm a fan of FB too! I like Shigure, he's funny! Be sure to visit me! ^ - ^ I bet your pretty good at fan art! See ya!

kenmei (04/01/05)

Hey love your site and Fruits Basket? What sign in the zodiac are you. Know that ive signed yurs come sign mine.

Sakura Star (03/28/05)

Love your site I am also a fan of Fb. My Kyo kun
adding you as friend Shigure

heruchigu (03/28/05)


how are you? I hope you day on the Myotaku is going well ^^ i like your site, the site name is cool as well very nice work you've done, the colors are awesome! do you look like Shigure? i was wondering cause you said your friends call you Shigure, so is there a specific reason? well see ya around (not like I can actually see you) donít forget to check out Juvenile Orion! ( my theme )
anywho...gotta go! (runs away)


Komugimaro (03/28/05)

Hey Shigure-can I call you Shigure u sound Bishonen cool I love fruits basket do u look like Shigure if so u dafiently are bishonen kinda like me people at school call me nekomugi lol so come to my site and sign my gb *hugs* Shigure turns into animel oops well see ya later lol

Urameshi grl182 (03/26/05)

HI!!!!!!!! i think ure so awsome!!!i love ure site!!!! i love Shigure even more!!! >__< im gonna add u as a friend..k? please sign my guestbook!!!


Merik Ishida (03/24/05)

hi hi i like your site ^^ hopes you dont mind em addinyou asa friend

Shizukana Diamond (03/22/05)

Hey! I'm browsing sights and cam across yours. Pretty cool. Yeah I like Shigure too. Fruits Basket is awesome. I have all the DVDs...okay they're not all mine. they belong to my sister but I claim them because i like them more than she does so take that sis!! Mwahaha!! Anyway, Inuyasha is a great Anime isn't it? I go to a type of boarding school where we get no cable but me and my friend still stay up late and go to a counseler's room to watch it in the early morning because they are the only rooms with cable. Shamen king is good too but i prefer the Japanese version with subtitles. you get more of the story. Tao Ren reminds me so much of Draco Malfoy from Harry Potter ( yeah...I'm a big HP fan). Anyway, my favorite video game is ....ummm...there are so many...i guess Kingdom Hearts because Riku is so cute. You know what's odd. I like video games but i don't play them. I just like to watch people play and read them instructions out of the player's book. Mostly because I'm crap at playing games (really, i suck) but also because watching a game is like watching a movie to me. It's fun and entertaining. Yikes, i wrote a lot. Okay i'll stop boring you now and let you get on with your life. Drop by my site sometime. Bye Bye

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]