Jump to User:

myOtaku.com: LyingHereInHeaven

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (8): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 [ Next ] [ Last ]

Gidgit (02/25/06)

-Hey there, my name's Gidgit. Wow, I really like your bg and the quizzes were fun too. Well feel free to come visit my site sometime, I love meeting new people ^^. Seeya!

-Cyberlove, Gidgit =^_^=


Kry (02/18/06)

I like your site you remind of a friend I have. I'll add you as a friend.

C ya


Sister Grey (02/18/06)

O.o

Really now?

...

Yup.

Jessica


AngelDust22 (02/15/06)

Hey, I luv ur site it look sooooooooo cool^o^.Can I add u to my friend and PM me anytime ur bore, Okie;D.Again, luv ur site and hope we can be friend.WEll, gotta go now but hope u'll visit me sometime^-^♥


super kanti (02/13/06)

hey nice site and kool poem its kool u like Avatar. Cya later.


Roy Mustang90 (02/02/06)

yo, u gots a cool site. i'm addin ya as a friend if ya dont mind. stop by anytime.

-Colonel Mustang


Reoku-Himura (01/09/06)

*signs in purple* Yay ^_^ love your name its so pretty, welcome to my otaku, adding you as a freind..... did this one forget anything else? Oh yeah ^^

Love your site its os sweet and pretty ^^


BNCF Shadow star (12/17/05)

Hello! Just a friendly member!


EdwardElricThe2nd (09/18/05)

Konichiwa! Como estas? n_n lol nice site u gotz here. I shall addu 2 me almighty list of forever gaining friendz! w00t! n_n lol U R NOW MY FRIEND!!!!!! YAY! n_n Drop by sometime! lol CULATER! n_n
Idiots do cool things.

That's why it's cool.



Da cheerio king knowz da bestiest. do watz rite & don't do drugz. Thanx! n_n

-ur friend 3dw4d3lric7he2nd♣♠


strawberrykitty (09/16/05)

cool, aviee very kawaii. the site is cool too. come sign my GB some time.check out my art too.

Pages (8): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 [ Next ] [ Last ]