Jump to User:

myOtaku.com: Funny Bunny

Welcome to my site archives. 10 posts are listed per page.

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]

Saturday, February 2, 2008

Oh woooow!
I haven't been on in like eva D=
How ish everybody? =3
I'm fine =P Just..bored

So Message me! =D


Comments (2) | Permalink

Friday, December 21, 2007


im so sad
my best friend Paola is moving to Montreal, Mexico in 2 weeks:'(
im gonna miss her so much :'( ive known her since 1st grade
well..at least i got another 2 weeks with her :(

tis is her :) aint she purty? she is my wife :P and so is DeeDee but i need to get a recent pic of her
i took this pic ;D we were at Ross! :)

well, im gonna go hang out at her house



Comments (10) | Permalink

Monday, December 17, 2007

one quick question

is this picture too revealing for this site? :/ cuz i wanna use it for my intro

I am fat

anyway :P

i think i am in love :3 with my best buddy Adrian
he is soooo kewt! :P i just wanna hug him foreva and eva :P
well thats it i guess :) buh bye


Comments (10) | Permalink

Sunday, December 16, 2007

i have returned :)

i actually forgot about this site...oh well :P sorry i have been gone for sooooooo long :/ i have been busy with..things and such..so i shall message everyone that i talk to cuz i wanna :) bye


Comments (8) | Permalink

Tuesday, December 4, 2007

well i guess i feel a tad bit better..not really
i cried so much at the funeral, i never cried that much in my life..seriously

anyway, my friend Melissa made a site..i helped her out with it so..yeahh

her username is Exploited

so if u wanna go meet her feel free to pm her..shes real nice

well i gotta go..bye


Comments (12) | Permalink

Saturday, December 1, 2007

i still cant believe hes gone

i miss him so much

tomorrows the funeral, which i dont want to go to. i dont wanna see him cuz if i do ill just start crying again.. even though i have been for the past 3 or 4 days. i finally told Emily(my baby sister) that he died. before i told her she kept asking me "where is brubby, where did he go? why doesnt he come hug me like used to? did he go byebye?" so i had to tell her but now she keeps asking me "why did he have to die?" ugh shes just making me feel worse

if u wanna know how he died, he got shot. i dont know who did it though..i found he died when i wuz at school. he didnt deserve this shit that happened to him. i wish i wuz there instead of him so i could have died and not him. my mum keeps blaming me for his death..i dont know why but it doesnt matter. i wish i could just drop dead right now so i dont have to deal with my mums shit. my brother wuz the one i talked to cuz everyone else in this house hates me..Emily doesnt but shes just a baby...i better go before i keep blabbing on about this.


Comments (15) | Permalink

Wednesday, November 28, 2007

my brother died :[
Comments (13) | Permalink

Tuesday, November 27, 2007

Hello :]

Well school sucked as usual and im failing math by one fucking point D: omg im gonna be in sooooooooooooo much trouble D8 lol oh well :]

I bought my baby sister a guitar..why? I have no idea..it cost $650 though, but she wanted it so why not but it for her :3

And my mum told me to get the hell out of the house :[ I dunno why..i didnt do nothing wrong or anything :[ so ill probably stay with my friend or something.. –sigh-

Oh and I have a new picture :3 seeee..purty?..lol no it looks fugly :]
so fugly

Well pm me :]


Comments (7) | Permalink

Monday, November 26, 2007

well back to school :[ i hate school..it sucks

anyway, my baby sister burned herself with a candle :[ the poor kid..and she fell down the stairs lol XD
im gonna teach her guitar as soon as she can talk and stuff :] and i took pictures of her with my guitar and guitar case :3

lol shes so kewt..looks nuthin like me...she has blond hair and i had real dark hair..seee :3
ewww its me

well i guess thats it :/

so bye :]


Comments (10) | Permalink

Sunday, November 25, 2007

hi :]
well my friend Midori made an account on here :] her user is MadeInJapan lol XD gawd i luff her :3
i have SOOOOOO many new pictures :D but ill only show u two :3
so innocent

and i found this thingy :3 so answer it :P
[]Make out with me

[]Hug me

[]Date me

[]Kill me

[]Love me

[]Hate me

[]Hold me

[]Lie to me

[]Hurt me

[]Sing with me

[]Dance with me

[]Grind with me

[]Touch me

[]Lick me

[]Bite me

[]Cuddle with me:

[]Let me make a move on you

[]Make a move on me

[]Play with me

[]Watch a movie with me

[]Get me a B-day gift:

[]Caress me

[]Let me borrow your car

[]Let me see you naked

[]Be there for me

[]Buy me a drink

[]Take a shower with me

[]Bring me around your friends

[]Give me a massage

[]Take me to the club

[]Go to sleep with me

[]Do me

[]Drink kool-aid with me

[]Look if i was naked

[]Take advantage of me

[]Let me take advantage of u

[]Hangout with me

[]Take care of me if I wasn't feeling good

[]Hold hands with me

[]Do something incredibly sweet for me

[]Give me a lap dance

[]Tell me you love me

[]Let me call you

[]Will you repost this so i can do the same for u?

What would you do if you woke up next to me?

haha i g2g :] pm me


Comments (14) | Permalink

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]