Jump to User:

myOtaku.com: dj r0cks

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (3): [ First ][ Previous ] 1 2 3 [ Next ] [ Last ]

EvilMonkey (09/30/05)

haha aqua teen rule's..hm..nice site you got here...pretty cool...

peace and love to anime..


Yoshima (09/27/05)

Cool! You name is DJ! I have a Friend name JD....Try going to his site sometime! But you might be shocked about his Bg...But it's you chose
His site is called (JD Person)
Well anyway I love you BG! Hahaha!
And your Avi Rocks!
Well come bye my site sometime and sign me GB some time and add me as your friend!
I know I did!
Well buh bye!
*Huggies*
Meow!


edmari (09/21/05)

Yoh...sorry i couldn't sign ya guestbook earlier i had just moved to alaska and i don't got my computer yet!!thanx 4 signin my gb...you're a new friend!!!^.^


EdwardElricThe2nd (09/18/05)

Konichiwa! Como estas? n_n lol nice site u gotz here. I shall addu 2 me almighty list of forever gaining friendz! w00t! n_n lol U R NOW MY FRIEND!!!!!! YAY! n_n Drop by sometime! lol CULATER! n_n
Idiots do cool things.

That's why it's cool.



Da cheerio king knowz da bestiest. do watz rite & don't do drugz. Thanx! n_n

-ur friend 3dw4d3lric7he2nd♣♠


Hotaru and Rini (09/14/05)

Hey, thanks for signing my guestbook oh so long ago XD
Luv your site ^_^ You like FMA? me too! ^^ And Tenchi Muyo! I love that anime!
I'll add you as a friend!
-Hotaru


flipGuRl (09/11/05)

Hey BOI....Im sorri but i have tew say dis.....Ur Avatar l00ks like Sh*** (pooP)Nah..BUt it does....Sowwi and it Funni tew!! weo Cum here to My site and Sho meh Watcha Got!!!! Haaa..Bye Ghetto Rapper!!like dat Poem you made to..addin yoo as a Fuhwend...NIce thot......
xXDis B yo AzNChiller C1Ch3Xx


Kaulover (09/11/05)

cool site i love athf sighn my g/b plz


msyugioh123 (09/10/05)

Hello you have a nice site i like the Aqua Teen background and aviar and cloro's! aqua teen rocks "suck my blood" i am kidding


CarrotJuice (09/09/05)

o u rock te he he i love meat wod hes my best buddy be my friend KK pretty plz come see my site i love green day im half sleppy half crazy and lov hangin out wit boys weeeeeeeeeeeeee
later gator
MIARU
PS skaters are hot te he he ya!


moonofdarkness (09/08/05)

hey! thanks for stopping by my site and signing my guestbook ^.^

yeah... i've never heard of this Aqua Teens that you speak of... don't be offended, kay?

why will you tell me where you live when i'm 18? i've never heard of that answer before, lol.

anywayz, here i am signing your gb and i'll add you as a friend too, kay?

Pages (3): [ First ][ Previous ] 1 2 3 [ Next ] [ Last ]