Jump to User:

myOtaku.com: OrangeInuYasha

My Avatar

Hello :D
i hope you like my profile :D
it sucks but oh well... :D

Thursday, October 26, 2006

trying to put up pic's from last post
yeah im just giving links too lazy to figure out now

That ones Megumi


and theres Koyuki

and i cant find a good picture's link for Menomaru so just check my ecards an dyou will see one i made about it...

Comments (0) | Permalink

   2 Similarities....
has anyone seen the similarities between Hoshiyomi (InuYasha episode...137-140 or something like that) and Menomaru (InuYasha movie one)...? They look identical...
and one more

Megumi (Rurouni Kenshin) and the snow maiden Koyuki (InuYasha episode 101) look identical...its starting to scare me o.O
i'll see if i learn to put up pictures :) so i can show you all

Comments (0) | Permalink

Friday, October 13, 2006

   Oh no
Comments (2) | Permalink

Saturday, May 6, 2006

This quiz type thing

Birthday:August 23rd, 1992
Birthplace:Etobicoke General Hospital
Current Location:Mississauga
Eye Color:Hazel, but sometimes Brown lol
Hair Color:Dark brown with very little orange at the tips now :'(
Height:5'2 i think
Right Handed or Left Handed:right
Your Heritage:My ancestors are from wales if that means anything *NOT WHALES WALES lol*
The Shoes You Wore Today:i havent worn shoes yet
Your Weakness:Popping Baloons, people scratching their nails on chalkboards and red flashing lights (dont ask)
Your Fears:Depends the scenerio im in
Your Perfect Pizza:X-TREME CHEESE!!! :P
Goal You Would Like To Achieve This Year:Get into Talent Show *hopefully*
Your Most Overused Phrase On an instant messenger:lol
Thoughts First Waking Up:i forgot to give mom my library card!!! NO!!! I WANT MY BOOK!!! lmfao
Your Best Physical Feature:none?
Your Bedtime:when InuYasha is over :P
Your Most Missed Memory:New Brunswick/Innisfil/Grade 7
Pepsi or Coke:they both suck
MacDonalds or Burger King:McDonalds *lmfao Bradley*
Single or Group Dates:EW GOD NONE
Lipton Ice Tea or Nestea:they also both suck
Chocolate or Vanilla:depends what but mostly Vanilla because i get chocolatre all over me :D lol literally though
Cappuccino or Coffee:NONE!!!
Do you Swear:haha....sometimes
Do you Sing:yupp but only in choir and by myself and with Pookie lol
Do you Shower Daily:no lol every 2-3 days
Have you Been in Love:NOPE :D never gonna be either
Do you want to go to College:dunno yet
Do you want to get Married:NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
Do you belive in yourself:huh?
Do you get Motion Sickness:depends what happened before
Do you think you are Attractive:HELL NO lol
Are you a Health Freak:sometimes lol
Do you get along with your Parents:PARENT and yah
Do you like Thunderstorms:YUPP but not when the lights flash red :| *its happened to me*
Do you play an Instrument:YUPP Clarinet
In the past month have you Drank Alcohol:-_- no
In the past month have you Smoked:!!! NO
In the past month have you been on Drugs:! NEVER
In the past month have you gone on a Date:HECK NO
In the past month have you gone to a Mall:....does dolarama count? lol Maggie Nouha and Wei
In the past month have you eaten a box of Oreos:nope
In the past month have you eaten Sushi:nope ;p
In the past month have you been on Stage:yupp like 4 times
In the past month have you been Dumped:-____- if i wasnt on a date how could i have been?
In the past month have you gone Skinny Dipping::O DEAR GOD NO!!!
In the past month have you Stolen Anything:NOOOOOOOOO
Ever been Drunk:!!!!! >.< NO
Ever been called a Tease:um i dont think so?
Ever been Beaten up:YUPP!!!
Ever Shoplifted:NO
How do you want to Die:painlessly but so people remember who i am...
What do you want to be when you Grow Up:alive
What country would you most like to Visit:JAPAN!!! lol Minu
In a Boy/Girl..
Favourite Eye Color:X
Favourite Hair Color:X
Short or Long Hair:X
Best Clothing Style:X
Number of Drugs I have taken:X
Number of CDs I own:X
Number of Piercings:X
Number of Tattoos:X
Number of things in my Past I Regret:X


Comments (1) | Permalink

Friday, May 5, 2006

another test
trying to make my cursor different...lol

Comments (2) | Permalink

   I got bored haha hope it shows

Comments (1) | Permalink

   I'm testing this out
i wanna see if i can post one of my YouTube videos here...not sure if it will work...tell me if it does and if it doesnt and you wanna see my videos, my username is OrangeInuYasha...lol i like that name :D ok hoping it works please tell me if it does

Comments (3) | Permalink

Thursday, February 16, 2006

   My E-cards
as you can tell i only make ecards...lol
i wanna know 2 things...
1) why did so many people send my Valentines day one??? lol
2) Should i delete al my ecards that have been sent under 10 times?

thank you if you comment!!!

Comments (2) | Permalink

» Archives