Jump to User:

myOtaku.com: MemoryofaFinalmix

My Avatar







Im just the shell of what once was....


Friday, February 9, 2007


it was an Accident I SWEAR!
it was a 2 hour delay today for school. so me and my dad do wat we always do. he goes to work and at 8:30 he calls me and gets me up. it normally works.
well today he forgot to call and wen i woke ujp at 9:30 i thot that school had closed and he didnt call because id figure it out.
so i missed school and only found out wen he came home at 12:30. sooooooo thats it lol lqtm rfol :)
(%)
~memory

Comments (2) | Permalink



Thursday, February 8, 2007


   paying...
ok at my school we had an asembalee (or however u spell it) and nobody knew. we get it there and it was boring as hell! so im glad to be out of there... but heres were paying starts. i found out in my 7th period class that on tuesday were exspected to PAY FOR THE ASSEMBALEE WE ALREADY WENT TO AND HAD NO KNOWLEDGE THAT WED HAVE TO PAY FOR! and it suks... do u think so? Ciara tell me if this is true if u see thid b4 2sday.
~memory
(%)

Comments (3) | Permalink



Wednesday, February 7, 2007


   YAY MY FIRST POST IN.... A LONG LONG TIME!!!!!
First ill say: srry i didnt post... im a moron and i think im addicted to WoW.... No im not ignore that... im not crazy!
am i?
no nick ur not crazy... ssshh sssh there there...
wat was i talking about? O YEAH!!! 6 DAY WiiKEND!!!!!!!!!!!!! its wendsday and day 6 of our 6 DAY WiiKEND me and Mariozeldakirby, if u havent gone to see her GO!!!!, are sooper duper excited!!!!!!!! i dont exspect many coments cause im sure that after this long u guys hate me... sooooo... HI!!! :) im redoing my site soon cause i dont like it anymore... its gonna be all WoW! i no its not anime but... lets just say it is lol.

Memory~

Comments (3) | Permalink



Tuesday, December 26, 2006


   KEYBLADE!!!!
IT CAME!!!!! OMG!!!!! MY KEYBLADE CAME AND ITS AWESOME!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
YAH...im a devoted freak... :S
(%)

Comments (8) | Permalink



Monday, December 25, 2006


   MERRY CHRISTMAS!!!
FWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! I gotta tell u the cool stuff me and myself got for Christmas!
i got God of War for the PS2 and i also got Final Fastasy 3!!!!! and i also got some cool shirts!!! I had to tell u so MERRY CHRISTMAS!!!
(if this seems just like MarioZeldaKirby's Post well... i tried to get it as close to hers as i could while still adding my personal Flare :D)

i love u all :)
(%)
o<|:D thats santa :)

Comments (1) | Permalink

» Archives