Jump to User:

myOtaku.com: Youkai Trunks

Welcome to my quiz results page. This section features the results from every quiz I've ever taken. 10 quiz results are listed per page, in reverse chronological order.

Result Posted on 05/07/05:
That was quick. *walks away*

A Run In With Bakura by depressed_dark_fairy
Your Reaction
His ReactionGet Out Of My Way *shoves past you*
Quiz created with MemeGen!

Result Posted on 05/07/05:
....... ........ 'Pleasure' .....?

A Run In With Bakura by depressed_dark_fairy
Your Reaction
His Reaction*grabs you and carries you away* You will be perfect for my pleasure tonight *smirks* then ill kill you in the morning *laughs evilly*
Quiz created with MemeGen!

Result Posted on 05/07/05:
Uh, that was unexpected ^_^;;

Your run in with Yami Marik (YuGiOh for Girls)(Now With Pictures!) by Starzie
Reaction when you see him:
His reaction:*looks at you as if YOUR the psycho, and quickly sends you to the Shadow Realm*
Thanks!Thank you goes to Kokoro no Naka for the pictures!
Quiz created with MemeGen!

Result Posted on 05/07/05:
Ooh, Kurogane... MINE! MY KURO!!! 'ES! MIIIINEEEEE!!!

Quiz Result Provided By: theOtaku.com.
What Tsubasa Character Are You?
Hosted by theOtaku.com: Anime. Done right.

Result Posted on 04/27/05:
SuhwEET! Woot! Yow! I'm an EVIL WOMAN!!! WOOP WOOP! P-A-R-T. Y? Because I GOTTA!

What Is Your Battle Cry?

Hark! Who is that, stalking out of the freeway! It is Youkai, hands clutching a reflective halberd! She cries ominously:

"Brace yourself, oh human speck of dust! I shall fill the world with the stench of death!!"

Find out!
Enter username:
Are you a girl, or a guy ?

created by beatings : powered by monkeys

Result Posted on 04/22/05:
Yay! I cought these anime characters! ^_^ Ask HardLuckWoman to catch an Anime Character!

Result Posted on 04/06/05:
I adopted this Chibi Trunks Kitty

This Trunks Kitty
was adopted from
Ghost's Anime Page

Result Posted on 04/06/05:
I competed in inuyasha311's site contest. Thanx.

Result Posted on 04/06/05:
I'm a member of the Otaku Guardians! Ask Blue Hawk to join!

Result Posted on 04/03/05:
My own survey. I think i'm a goth...

How Stereotypical You Are...

Created by uraverageteen and taken 31646 times on bzoink!

The Generic Teenager Stereotype
Do you drink [alcohol]?Not at all thank you very much.
Do you party a lot? How often?Not at all unfortuneately.
Do you use drugs for recreational purposes?Nope. None.
How often do you use the word like in an average hour?.... every 6 hours I'll say it about.. once.
Do you skip classes? How often?Nope.
Do you have casual sex? Protected?NO! NOT AT ALL!!!
Do you steal?If you count that as getting the best, then yes.
Do you wear inappropriate clothing?No, I wear jeans and long-sleeved shirts thank you.
Do you drool over celebrities?I drool over anime characters.. so no.
Do you watch a lot of TV?YES! ANIME ALL DA WAYYY!!!
Do you ever watch the News?Hardly.
Do you even care about world issues?Not really. As long as i'm not dieyng, i'm okay with anything.
Do you read books often?Yep. Lots and lots.
Are you failing a lot of your classes?Only Math and Social ^__^;
Do you spend most of your time with your friends?I got one friend... and I spend lots of time with her.. so yeah I guess.
Do you smoke cigarettes?Nope.
Do you hang out a lot in malls, or at Seven Elevens?711 thanks.
Do you often find yourself with a crush on someone?*cry* Yes...
Do you cuss a lot?Naw, if my mom knew if I did, i'd be dead righ now.
Are you desperate to fit in?No.
Are you intelligent?No.
The Goth Stereotype
Black lipstick?Every once in a while...
Black eyeliner?Yep.
Black eyeshadow?No.
Black trenchcoat?Yep.
Black boots?Yep.
Black fishnets?Fishnets?
Black nail polish?YES!
Heavy metal music?YEAH!
Marilyn Manson?Yeeeeeeeep.
Cradle of Filth?Huh?
Constant frown and perpetual angst?For sure.
Do you like to be seen asThe person who sits in the corner and rots away to nothing.
Are you an intellectual?I dunno... what's that word there?
An atheist?I dunno.
Horrible home life?Yep. Trrible.
Hopelessly depressed?For sure.
Suffering with suicidal idealations?Uh-huh. Yep.
Self-mutilation?Uh... yeah?
The Punk Stereotype
Big black boots?Yezah.
Mohawk?I got too much hair.
Excessive piercings? [Especially facial]No.
Loud, confident and opinionated?Nope.
Wild hair colors?If you cound blue.. yes.
Well versed on political scandals and outrages??
The Jock Sterotype
What's your IQ?150 for dragon ball z trivia...
Do you watch a lot of sports?Wrestleing?
Play a lot of sports?No.
Talk a lot about sports?Wrestleing?
Do you do anything, really, but think about sports?Yeah, I do lots of things. I don't like sports that much.
Are you arrogant?Yah.
Are you a male or female whore?NO!
Are you homophobic?Yes.
Do you tease other people a lot because you want to seem confident?No, i'm the one who gets picked on.
But really you're a quivering mass of insecurity?No.
Boobs = yes?NO
Parties = yes?Maybe... I dunno...
Dropping out of high school and flipping burgers = yes?No...
The Girl Stereotype
Do you spend a lot of time on your appearence?No.
Have you ever been on a diet?A what?
How much did you lose?What?
Was it not so much a diet as it was an eating disorder?Uh... what's a diet?
Make yourself throw up?Yeah, from terrible stench ^^;
Low-cut tops?IIIIIEEE! SCARY!
How big are your boobies? [Cup size]O_O I'm not saying.
Do you flip your hair when you talk, even if you don't realize it?Nope. Don' got long enough hair to.
Giggle a lot?Nope.
What's the deal with boys?Boys? Who asid anything about BOYS?!
Thongs?O_O *shiver* wedgie...
Pretty bras?NOOO!! EEW!!!
YM, Teen, Cosmo, et al?Exsuse me...?
Who's the weaker sex?........ uh.... equeal?
Are you a feminist?A what?
Do you think Brad Pitt is hot?Not really...
How often do you shave your legs?Do I WHAT?! NO!!! EVIL! SHARP THINGS!
How about your armpits?Not saying.. -_-
Are you emotional?....
Especially when on your period?....
This Or That [Oh, that old coconut.]
Originality or Acceptance?Originality.
Independence or Companionship?Companionship
Stability or Freedom?Freedom
Personal or Interpersonal?Personal?
Introvert or Extrovert?A what or a what?
Popularity or Isolation?Isolation.
Unique or Loved?Unique.
Understood or Individual?Individual.
You or Them?Me. All the way.

Create a Survey | Search Surveys | Go to bzoink!

Pages (15): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]