Jump to User:

myOtaku.com: vagetogt

Welcome to my site archives. 10 posts are listed per page.

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]



Sunday, September 25, 2005


 Vagetogt
NOT AGAIN!!!! *-*
Ok this is getting anoying!! I just submitted a new Naruto wallpaper and theOtaku denied it again!!!!...... This is really getting to me.... I'm going to start making wallpapers and just putting them on my page here.
This is the wallpaper that theO decided I didn't make or something like that.
I made this and they say no!!

Comments (1) | Permalink



Sunday, September 18, 2005


  

 Vagetogt
YAY!!!!


I Passed my EXAM in my Intro to Networking Class!!! YAY!! FOR!!! MEEEE!!!!!! I was soooo worried about failing that test that I couldn't eat!!..... I was soooo hungry when I finished....


Manga!! Manga!! Manga!!


On a diferent note. I just got the full Manga of Naruto, Gun Grave or Hellsing(I'm not sure witch), Angel Sanctuary, Ghost in the Shell and, Gun Smith Cats. I'm loving Naruto!! It's soooo exciting!! But the others, I'm not so hot about those...


NOOOOOOOOOOO!!!!

I made a new wallpaper of Naruto and theOtaku.com denied it..... I will have it in my Contraban link... I make such good wallpapers that they think that I just used someone elses... LOL... I'm sad now..

Comments (2) | Permalink



Sunday, September 11, 2005


   School.....

 Vagetogt
I'm not liking my Freaking Intro To Networking class!! I want to kill myself!! I have no Idea what is going on in that class!! I'm not saying that it isn't a little cool learning new things... But this is too much for my brain to handle!! @_@ I am not even prepaired for this class... I have no clue about FREAKING NETWORKING!! I should have gone into something else.... Just think. This is suposed to be my major...
My other classes are freaking easy as hell.... I hardly have time to make my wallpapers anymore.... All I ever do is study!!
I'm about to go insane!!! If it wernt for anime I would have already gone insane.... Why did I have to go to college?!?! Oh well... Can't think about that now. I just need to get to work on STUDYING!!! *Drives a knife through his intro to networking book* EAT THAT STUPID CRAP!!!

Comments (1) | Permalink



Saturday, September 10, 2005


   Updates!! ^-^

 Vagetogt
Ok I have some updates that are pretty cool!!

#1:I was able to scan some of my FanArt and so I have FanArt now!

#2:I now have a cool picture of Chii sitting in a field behind my posts. Got to love it!! ^-^

#3:I'm working on more wallpapers to make everyone say that is freaking AWESOME!! So be prepaired!! O.o


---------------------------------
Naruto!!! ^-^

YAY!!! Naruto comes on tonight!!! I'm soooo excited!!!
I just thought I would say good night to you all.
Till sunday!! ^-^;

Comments (0) | Permalink



Thursday, September 1, 2005


   Some Pics for you

 Vagetogt
These pics came with my hacked Chobits Manga...










This link will take you to a Photobucket.com folder that has the a coupple of the picture books that Chii reads in the Manga and Anime. it may take me a while to host all the picture books that I have but I'll try to get around to it. To read it right you have to start at the bottom of the page.
Picture Books

Have fun with those!! ^-^
~VG~

Comments (1) | Permalink



Tuesday, August 30, 2005


YAY!! ^-^

 Vagetogt
ALRIGHT!!!
I submitted some more wallpapers and theO didn't reject them!! ^-^ I'm soooo HAPPY!!
Ok that's it... Just thought you should know...

Comments (2) | Permalink



Monday, August 22, 2005


   More wallpapers on my Contraban link

 Vagetogt
I just added some more to my Contraban folder!! MUhahahahaha!!!
I also added this nice looking fieldset around my posts!! ^-^ I think that it looks Good.
Hope you like them as much as I do!!
TAlk to you later ~VG~

Comments (0) | Permalink



Sunday, August 21, 2005


Finaly....

 Vagetogt
So I finaly got back on to do some stuff on theotaku.... Even though it wasn't much...
What I did do was try submitting some wallpapers and I also added a link to a folder that holds all of the pics that theOtaku won't accept. There are some wallpapers and my fanart that I drew on my laptop... All of witch theOtaku didn't alow... Sooo I made a link and you can see the things that theOtaku didn't want you to see!! ^-^ MuHaHaHaHaHa!!! Feel free to use them as you wish. ^-^
~VG~

Comments (1) | Permalink



Wednesday, August 17, 2005


   Did you notice?

 Vagetogt
As I'm sure you have noticed. I have added some new things... One is my Chii snapshot gallerie and the other is a pic that I drew with Photoshop. I worked really hard on that pic... It took me about 3 hours to get it right and about 10 tries to get the color that I wanted...
With that out of the way... I'm sorry that I haven't been able to check out anyones stuff... I have just been busy with work, and trying to get into college this fall....
I'm taking some internet classes and that means that I'll be able to check up on this site more often. ^-^ I will try to get around to all of your sites and check up on your new wallpapers when I can get my first chance... but until then I'm going to keep trying to make good wallpapers to add to theOtaku.

Talk to all of you later
^-^ ~VG~ ^-^

Comments (0) | Permalink



Sunday, August 7, 2005


   Two New Walls

 Vagetogt
Well that is all that I have to say...... Thought you'd like to know...
Comments (2) | Permalink

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]