Jump to User:

myOtaku.com: scaryperson5

Welcome to my site archives. 10 posts are listed per page.

Pages (14): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]



Sunday, January 9, 2005


   This is a fic i am writing!!!!!!!!!!!!!! XD
Hey this is a fic i wrote while i was bored in class friday! since i have nothing better to post i post this!
(I warn you, i suck at writing)
Naruto Fic:

"Please"

"No"

"Please"

"No"

"Please"

"For the last time Naruto no" Kakashi said to the very anoying blond boy.

"Aww but why??" Naruto whined

"Because we only left Icharuka(sp?) 5 mins ago.."

"...SO!!"

"Naruto if u dont shut up i am never treating you to ramen again" Kakashi said about ready to kill the blond boy infront of him.

Naruto said nothing after he heard those words.

"Thats what I thought" the copy cat nin said triumphantly.

Hearing that Naruto glared at his perverted teacher. But his glaring was cut short by a growling sound coming from his stomach.

Kakashi just decided to ignore that and started to read the o so very popular 'Make Out Paradise'.

Naruto noticed this and looked at his teacher. He noticed a faint blush coming out from under his teachers mask. Ewww, perv Naruto thought.

~~~In the Uchiha House Hold~~

Sasuke looked out his window, veiwing his backyard. Pure silence nothing was heard. But soon there was a ring at his door bell. Sasuke slightly annoyed by this walked over to his door and opend it.

"SASUKE!!!!" a whole pack of fangirls shouted. (i feel sorry for him....OH WELL!!)

....Fuck....I'm so screwed.

Sasuke unsuccessfuly trid to close the door. But it was too late for him. He was already covered in girl drool.(isnt that plesant? i'd hate to be him...)

Okay well i have more then just that but since i am to lazy to type the rest of it i wont! so there!...Please tell me what u think!! ^^

Comments (2) | Permalink



Sunday, January 2, 2005


   NUU!!!
hey all, crap skools tomorrow!! ;_;
that sucks ass....any way how r all of u? i am bored as hell over here...theres nothing to do!! *sigh* and skools tomorrow...i dont wanna go...bleh and i have to run teh mile...i hate running the mile...it sucks ass...also that my leg is hurting like hell...and i need to get up at 5 am again...bleh! sucks...any way...bleh i am sooo bored!!! *cries* SOME ONE IM MEH!! I AM ON ALL MY MESSENGERS!!
well...no reason to say anything else...bye! ^^

Less then Jake 'The Science of Selling Yourself Short'
*shrugs* it jus randomly came on

My nose has lost its senses
It can't smell a drop
I could give you lessons
On how to hold a mop
Whenever something happens
I get up off my rump
For, now, can't you see,
There's always something to clean up

So I sit and wait and wonder
"Does anyone else feel like me?"
Someone so sick of everything
And of puke that's nasty


[Chorus:]
I'll dust along,
Yeah with every emergency,
I sing this song
Cleaning up what seems to be,
Some egg foo young
How does the school survive with only me?
A janitor from Tennessee


I can't believe my eyes
When I see what happened here
I think I have to clean up
A first grader's spilled beer
While this is easy
And I ignore those hoots and jeers
I really just can't stand
When my pants fall down my rear

So I sit and wait and wonder
"Does anyone else feel like me?"
Another guy who has no life
And whose name is Amy

[Chorus]

Let my evening get swept away
Never got a vacation day
I think I need to find a way
To get a real job, maybe I will pray

[Chorus]

Be a janitor like me [x5]



Comments (2) | Permalink



Friday, December 31, 2004


   WOOO!!!
HEY ALL!! how r all of u? man winterbreaks coming to an end..oh well. ITS ALMOST 2005!can u believe that! whoa a whole years passed!(yea i kno that sounds realy corny...jus..shut up..>.>)
HEH! Sooo, what r ur guys' New Years resolution?...personaly i havent thought of one yet..yes...i kno its sad...
Well look at the time i gotta go...buh bye! ^^

As i said b4 i listen to all types of music so yea
Chingy 'Balla Baby'

You know the definition,
of a balla,
(uh hu) that's me,
c-h-i-n-g to the y,
let me explain it to you though,

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (hey, I'm a ball for real),
(oh, oh, oh)

Girl I know you do the nasty (nasty),
I could tell when ya (when ya) walked past me (past me),
and your proud I looking flashy,
errrthings on your mind,
just ask me,
I know my errrrelated stuff wasky (wabbit),
carrots all in the dezzy,
it's a habbit (uh),
wurrs my cash,
outside I gotta Benz and Jag (both sittin on chrome).
Is she down for gettin dirty with a 'get it' boy,
All I need is one night just hit it boy,
After the club we can checkin at five-star telly,
Get a suite an let me put somethin in your belly,
what's your name sheena,
(ah) that you was shelly,
don't matta four o'clock,
just be ready,
foreva solja probably won't come,
back from your momma,
must we think that's where ya get your back from,

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (hey, I'm a ball for real),
(hands up, hands up, oh oh oh)

now I know we keep it crackin ask em and brit, (whats up)
the girls on us so dirty who you rollin wit, (G-I-P)
from magic city to the pink slip in the lou, (lou)
them chicks love the diamonds that I get from rob jewels,
we been in the spot maaaan hang up flirtin,
we be surrounding by girls man and I ain't burping,
all I know is money cash, sex, and j,
and I got all three no I dun play,
chicks call me drama king like k-slay, (k-slay)
cuz n the bed I bring it (yeah) night and day,
lettin rounds off in em like an ak,
you leavin wit me tell me is it free or do I have to pay, (what you say)

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (balla) (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (balla) (hey, I'm a ball for real),
(yes, yes, oh oh oh)

I like them black, white, puerto ricon, or haitian,
like japanese, chinese, or even asian, (okay)
don't matter what colour on this occasion, (fo sho)
like smoke take a hit of what I'm blazin,
I said to god it's me girls praisin,
meet me at about 6 at the days inn,
5 of em, 1 of me, I'm feelin caged in,
I'm a pimp, I'm gonna keep on playin,
you know I love em for that one night, (one night)
I could take on ten with my one pipe, (one pipe)
knock em all like a bowlin pin on site, (on site)
make em soak, change, girl lookherre you better get your mind right, (cuz...)

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (hey, I'm a balla for real).

Comments (1) | Permalink

   WOOO!!!
HEY ALL!! how r all of u? man winterbreaks coming to an end..oh well. ITS ALMOST 2005!can u believe that! whoa a whole years passed!(yea i kno that sounds realy corny...jus..shut up..>.>)
HEH! Sooo, what r ur guys' New Years resolution?...personaly i havent thought of one yet..yes...i kno its sad...
Well look at the time i gotta go...buh bye! ^^

As i said b4 i listen to all types of music so yea
Chingy 'Balla Baby'

You know the definition,
of a balla,
(uh hu) that's me,
c-h-i-n-g to the y,
let me explain it to you though,

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (hey, I'm a ball for real),
(oh, oh, oh)

Girl I know you do the nasty (nasty),
I could tell when ya (when ya) walked past me (past me),
and your proud I looking flashy,
errrthings on your mind,
just ask me,
I know my errrrelated stuff wasky (wabbit),
carrots all in the dezzy,
it's a habbit (uh),
wurrs my cash,
outside I gotta Benz and Jag (both sittin on chrome).
Is she down for gettin dirty with a 'get it' boy,
All I need is one night just hit it boy,
After the club we can checkin at five-star telly,
Get a suite an let me put somethin in your belly,
what's your name sheena,
(ah) that you was shelly,
don't matta four o'clock,
just be ready,
foreva solja probably won't come,
back from your momma,
must we think that's where ya get your back from,

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (hey, I'm a ball for real),
(hands up, hands up, oh oh oh)

now I know we keep it crackin ask em and brit, (whats up)
the girls on us so dirty who you rollin wit, (G-I-P)
from magic city to the pink slip in the lou, (lou)
them chicks love the diamonds that I get from rob jewels,
we been in the spot maaaan hang up flirtin,
we be surrounding by girls man and I ain't burping,
all I know is money cash, sex, and j,
and I got all three no I dun play,
chicks call me drama king like k-slay, (k-slay)
cuz n the bed I bring it (yeah) night and day,
lettin rounds off in em like an ak,
you leavin wit me tell me is it free or do I have to pay, (what you say)

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (balla) (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (balla) (hey, I'm a ball for real),
(yes, yes, oh oh oh)

I like them black, white, puerto ricon, or haitian,
like japanese, chinese, or even asian, (okay)
don't matter what colour on this occasion, (fo sho)
like smoke take a hit of what I'm blazin,
I said to god it's me girls praisin,
meet me at about 6 at the days inn,
5 of em, 1 of me, I'm feelin caged in,
I'm a pimp, I'm gonna keep on playin,
you know I love em for that one night, (one night)
I could take on ten with my one pipe, (one pipe)
knock em all like a bowlin pin on site, (on site)
make em soak, change, girl lookherre you better get your mind right, (cuz...)

Chorus:
I'm a balla (say what),
high, roller baby (baby, baby),
shot colla (thats right),
ain't nobody this crazy (like me) ,
you a hatta (you a hatta),
why you tryin to play me (I don't think he know),
fake playa (yeap, fake playa),
ain't nobody killin (hey, I'm a balla for real).

Comments (0) | Permalink



Sunday, December 26, 2004


   Hey all!
Hi, how have all of u been?...any way i have been liek realy realy bored over my winter break... there's is absoulutly NOTHING to do...AHHH and i am soo fucking pissed at my friend...man he is such a jackass sometimes...i wonder why i every became his friend...fuck..if i think about this i wil get even more pissed...*sigh*...OH How was all of yall christmas's!? (bet they were awesome, huh?)
...well, I'm gonna jet! bye...x_X

Disturbed 'Voices'

So, are you breathing
No, no
Are you breathing
So, are you breathing
No

[x2]
Wake up, are you alive
Will you listen to me
I'm gonna talk about some freaky shit now
Someone is gonna die
When you listen to me
Let the living die, Let the living die
(say)

[Chorus:]
Are you breathing, no?
Do the wicked see you?
You still breathing?
You're making me known
Are you breathing, no?
Do the wicked see you?
You still breathing?

[x2]
What's up, I wonder why
Do you listen to me
I'm gonna make you do some freaky shit now
Insane, you're gonna die
When you listen to me
Let the living die, Let the living die
(say)

[Chorus]

I can hear the voice
But I don't want to listen
Strap me down and tell me
I'll be alright

I can feel the subliminal need
To be one with the voice
And make everything alright

So, are you breathing?

Can't you imagine how good going through this will make you feel
I promise, no one will ever know
There will be no chance of you getting caught
They never loved you anyway
So come on, be a man
And do what you are compelled to do Save Me God, God [x10]

I can hear the voice But I don't want to listen
Strap me down and tell me I'll be alright
I can feel the subliminal need To be one with the voice
And make everything alright
I can hear the voice But I don't want to listen
Strap me down and tell me I'll be alright
I can feel the subliminal need To be one with the voice
And make everything alright

[Chorus]

So, are you breathing? So, do you breathe no, no?
So, are you breathing? So, do you breathe no?

Comments (2) | Permalink



Saturday, December 25, 2004


   wow....look i finaly posted....
WHOA!! it Xmas tomorrow! W000!! hope all ya have an awesome Xmas and oh...well...i unno...i gues i was bored thats y i am posting...>.>;;
hmm...well theres not much of a point jus blabing about shit...so i guess i will talk to ya's later...cya...

Smile Empty Soul 'The Other Side'

i walk into the room
you don't have to scream i can hear you
bad trip, the needle sticks
you get your fix from confrontation
i try to make it past
i don't wanna get into it right now
can't this family have one day
to get away from all the pain

and through the night i see the light
shining from the neighbor's windows
i dream of life where i'm safe
in a home where i am not alone
some day i will lay me down
on the grass where everything is greener
it always seems so good on the other side

i'm sick of all the heat
you can taste the hate in the air
running through this family, uncomfortably
it's burning me
is anybody there
in your eyes there's nothing to see
just because your dreams have died
don't drag me down, i've still got mine

[chorus]

neighbor boy runs up to me, his eyes all black and blue
i say what happened to you boy, he said my daddy flew
off the hook cos i was playin too loud
i guess he couldn't hear the tv
he said son i'm a teach you a lesson
and then he .... and then he....

maybe it's not so good on the other side
maybe it's not so good on the other side
but it always seems so good, on the other side
it always looks so good .... it always seems so good


Comments (2) | Permalink



Thursday, December 16, 2004


   Hey
Hi! well any way today was pretty boring as usual...LoL haha i passed a note around the whole class saying Hamza's new name is Finbar and when i got it back it said all this shit it was hella funny..Hamza ALMOST got the note to, but it doesnt matter...he didnt. wo0o0o and also most the things with me going out with my friend Ben has died down, YAY! we were getting sick of that...oh also 2day in volly ball theres this girl named Ericka and she is a BITCH i am serious she is such a whore..see if the other team starts to win she starts to say all this shit about the wining one and man it gets annoying...i want to tear off her fucking head and watch her bleed...man jus thinking about it pisses me off!! damn i hate her...any way i hope u guys have a good day, seeya...OH I ALMOST FORGOT!!! MARRY CHRISTMAS!! or w/e u do...

Disturbed 'Remember'

sensation washes over me
i can't describe it
pain i felt so long ago
i don't remember
tear a hole so i can see
my devastation
feelings from so long ago
i don't remember

holding on to let them know
what's given to me, given to me
to hide behind my mask this time
and try to believe

blind your eyes to what you see
you can't embrace it
leave it well enough alone
and don't remember
cut your pride and watch it bleed
you can't deny it
pain you know you can't ignore
i don't remember

holding on to let them know
what's given to me, given to me
to hide behind my mask this time
and try to believe

if i can remember
to know this will conquer me
if i can just walk alone
and try to escape into me

sensation washes over me
i can't describe it
pain i felt so long ago
i don't remember

i'm just holding on to let them know
what's given to me, given to me
to hide behind my mask this time
and try to believe

if i can remember
to know this will conquer me
if i can just walk alone
and try to escape into me, into me, into me

Comments (1) | Permalink



Friday, December 10, 2004


   hey all...
hey how are all of you? man i havent posted in a while...well any way i hopes you's feel better then me....man i feel all dipressed and shit right now..but soon it will pass, but my liek back hurts...its been hurting for the past 3 weeks now. well any way i have something to look forward to! I AM HAVING A PARTY AT MY HOUSE! the old gang together again, and some more ppls! wooo i cant wait for that. well im me if u wanna talk to me...and if u dont aim or yim pm me for my msnm if u want...bye all!

Eminem 'Like Toy Soliders'(i listen to more then jus rock!!)

chorus-]
Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down
Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down like toy soldiers
Bit by bit torn apart We never win
But the battle wages on for toy soldiers]

Iím suppose to be the soldier who never blows his composure
Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders
I ainít never suppose to show it, my crew ainít suppose to know it
Even if it means going toe to toe with the Benzino, it donít matter
I never drag Ďem in battles that I can handle less I absolutely have to
Iím suppose to set an example, I need to be the leader
My crew looks for me to guide íem
If some shit ever just pop off Iím suppose to be beside Ďem
That Ja shit, I tried to squashed it, it was too late to stop it
Thereís a certain line, you just donít cross it, and he crossed it
I heard him say Hailieís name on a song and I just lost it
It was crazy, this shit went way beyond some Jay Z and Nas shit
And even though the battle was won, I feel like we lost it
I spent so much energy on it, honestly Iím exhausted
Iím so caught it I almost feel like Iím the one who caused it
This ainít what Iím in hip-hop for, itís not why I got in it
Now itís never my object to for someone to get killed
Why would I wanna destroy something I helped build
It wasnít my intentions, my intentions were good
I went through my whole career with out ever mentioning ____
And thatís just outta respect for not running my mouth
And talking about something that I knew nothing about
Plus Dre told me stay out, just wasnít my beef, So I did
I just fell back, watched and gritted my teeth while heís all over TV
Now Iím talking a man who literally saved my live, like fuck it
I understand, this is business and this shit just isnít none of my business
But still knowing this shit could pop off at any minute

[chorus]

It used to be time when you could just say a rhyme
And wouldnít have to worry about one of your people dying
But now itís elevated cause once you put someoneís kids in it
Shit gets escalated, it ainít just words no more, is it
Itís a different ball game, call names and you ainít just rapping
We actually tried to stop the 50 and Ja beef from happening
Me and Dre had sat with him, kicked it and had a chat with him
And asked him not to start it, he wasnít gonna go after him
Until Ja start gabbing in magazines how he stabbed him
Fuck it 50, smash him, mash him, and let him have it
Meanwhile my intentions pulleyíd in other directions
Some receptionist said the source who answers phones at his desk has an erection for me and thinks that Iíll be his resurrection
Tries to blow the dust of his mic and make a new record
But now heís fucked the game up cause one of the ways I came was through that publication, the same one that made me famous
Now the owner of it got a grudge against me for nothing but fuck it
That motha fucker can get it too, fuck Ďem then
But Iím so busy being pissed off, I donít stop to think
That we just inherited 50ís beef with murder inc
And heís inherited mine, which is fine, ainít like either of us mind
Still have soldiers that is on the front line that's willing to die for us
As soon as we give the orders, never to extort us
Strictly to show they support us
Maybe shout Ďem out in a rap or up in chorus to show we love Ďem back
And to let Ďem know how important is to have Runyon Avenue soldiers up in
our corners
Their loyalty to us is worth more then any award is
But I ainít trying to have none of me people hurt or murdered
It ainít worth it, I canít think of a perfecter way to word it
Then to just say that I love yíall too much to see the verdict
Iíll walk away from it all before Iíll let it go any further
Now donít get it twisted, itís not a plea that Iím coping
Iím just willing to be the bigger man
If yíall can quiet popping off at the jaws with the knocking
Cause frankly Iím sick of talking
Iím not gonna let someone elseís coffin rest on my conscious

[chorus]

Comments (2) | Permalink



Thursday, December 2, 2004


   Oh my.......O.o
umm i jus found out sumthing hella scary...my friend Josalyn is bi..and 2day she wanted to talk to me in private after skool but i didnt want to so i jus went and when i met up with my other friend Sarah and i told her that Josalyn wanted to talk to me after skool and that i told her to tell me what she wanted to talk to me about...then Sarah told me sumthing but i couldnt hear her the first time so i like my usual self said what...and then she said it louder and she said that Josalyn is starting to have a crush on me....O.o have ne of u been in this situation b4?????? if u have...TELL ME WHAT TO DO!!!!!!!!!

Smile Empty Soul 'The Other Side'
walk into the room
you don't have to scream i can hear you
bad trip, the needle sticks
you get your fix from confrontation
i try to make it past
i don't wanna get into it right now
can't this family have one day
to get away from all the pain

and through the night i see the light
shining from the neighbor's windows
i dream of life where i'm safe
in a home where i am not alone
some day i will lay me down
on the grass where everything is greener
it always seems so good on the other side

i'm sick of all the heat
you can taste the hate in the air
running through this family, uncomfortably
it's burning me
is anybody there
in your eyes there's nothing to see
just because your dreams have died
don't drag me down, i've still got mine

[chorus]

neighbor boy runs up to me, his eyes all black and blue
i say what happened to you boy, he said my daddy flew
off the hook cos i was playin too loud
i guess he couldn't hear the tv
he said son i'm a teach you a lesson
and then he .... and then he....

maybe it's not so good on the other side
maybe it's not so good on the other side
but it always seems so good, on the other side
it always looks so good .... it always seems so good

Comments (1) | Permalink



Saturday, November 27, 2004


   Hey
Hey people, well today was kinda boring...there was nothing to do. but my friend from spokane came over and spent the night. well any way,after she left my mom and i went sum were and that was pretty boring to..hope you guys have a beter day! cya.....x_X

Green Day 'Boulevard Of Broken Dreams'

I walk a lonely road
The only one I that have ever known
Don't know were it goes
But its home and I walk alone

I walk this empty street
On the Blvd. of broken dreams
Were the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find
Till then I'll walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line of the edge
And were I walk alone

Read between the lines of what's
F**ked up and every things all right
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find
Till then I'll walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh

I walk this empty street
On the Blvd. of broken dreams
Were the city sleeps
And I'm the only one and I walk a..

My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find
Till then I'll walk away!



Comments (4) | Permalink

Pages (14): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]