Jump to User:

myOtaku.com: rainbowxxZombie

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (9): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [ Next ] [ Last ]

darknesssasuke (01/10/08)

hey they call me darknesssasuke[cool site]


MusicLuvsRachel (01/10/08)

Oh my God it's MCFLY!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
I SHOWED U THIS "BAND"!!!!!
Lol guess who, english muffin?


luna101 (01/09/08)

I like your site...RAINBOWZ ROCK MY SOXX *dances and spins then hits table and dies* well that wuzz fun teehee but yeahz pm me anytime ^^ ima add you kay?



peace luv...blah blah blah...



.:LUNA:.


AK the Twilight (01/09/08)

Hey. I saw you around theO many times. Never got to visit your site, but apparently that was a mistake, cuz your site rocks. Excellent colors. I'll put you on the friends list; PM me if you want. Thanks and great job!


Yuzuki Sagara (01/08/08)

GAH!! I LOVE YOUR BACKGROUND!! Rainbows are beyond awsome! Very nice! I will add you!


coolgirl100397 (01/08/08)

XD Seziure site! I love it! Found you due to Ruckles. So, considered yourself, added!


xescrazedkearf (01/05/08)

evrythang is doin my head in

don't mind him. you has a weeeeeeeeeeeally colourfullicious site here =D i liken it alot. wanna be fwends??? we're gonna add you alright *huggles* take care

laterz


Kireahana (01/04/08)

Oh. Boi pornz.


MaleRagDoll (01/03/08)

Thanks. Indeed. Clair De Lune makes me hott. X3
I htink I'm already starting like you 2. I love your site and username. It's so....fierce. XD Rainbow pride! Woohoo! Yeah! I like the song 2! It sounds like men are singing it! OMFG! I hope so because I think it's hott!
Yes, as you can tell, my mother gave me chocolate. And yeah I'm a n00b. But a shmexxi 1 so it makes up for it I think. :3
I'll add you!
Bye!


peachiefaise (01/03/08)

oh em ge. kl... I LOVE YOU! lol
i see you got a new myotaku site. nice
anyways i'll be adding you, you gay bitch you! :p lol so Happy New Year and g' bye.

Pages (9): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [ Next ] [ Last ]