Jump to User:

myOtaku.com: Lenlen minami

Welcome to my site archives. 10 posts are listed per page.

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]

Thursday, July 27, 2006

The cat is talking about karupin, ryoma's cat!!!
gif animation
Comments (0) | Permalink

The Prince of Tennis Chronicles

Comments (1) | Permalink

Comments (0) | Permalink

Tuesday, July 18, 2006

   Among Other Things
Well... I still love PoT!!!!! ^0^

Among other things....
i have already watched pirates of the Carribbean: Dead Man's Chest and it was worth it. Capt. Jack Sparrow as usual is very funny!!!! He's the only character there that i like. But i still like Superman returns more than any movie. hehe..
Geez... i forgot the other thing i was going to blab about!! ^__^;;

Comments (0) | Permalink

Thursday, July 13, 2006

   Tenipuri LIve Action

Comments (0) | Permalink

Monday, July 10, 2006

   Something different
well.. i have watched superman returns twice and i wanna watch it again!!!! i just love brandon routh/superman so much. bear with this post please. ^__^;;

Comments (0) | Permalink

Monday, July 3, 2006

Hmmmm... i just want to thank all those who constantly uploads PoT wallpapers and greetings... if i can remember it right, two of them are alientospace and leannetpot.com.. yay! i hope i spelled them correctly! but anyways... domo arigato gozaimasu! you satisfy my hunger for PoT pics. ^__^

Comments (0) | Permalink

Friday, June 30, 2006

   Aishiteiru no Tenipuri
Kawaiiii!!! I was able to buy PoT postcards the other day and it seems like i dont want to use them or give them to anyone at all! teehee! ^__^;; i just wanna keep 'em and hug 'em and kiss 'em and love 'em and... blah blah blah... i love tenipuri!!!!!

Comments (0) | Permalink

Monday, June 26, 2006

   i wanted to post something...
yo minna.. eto... i dont have anything to say. hehehe... i just wanted to post another pic of PoT. its really driving me crazy. oh yeah i remember! last saturday i was soooooooooo lucky to find a kikumaru keychain in a local store back in our place. it was the only one PoT stuff and its very RARE. that's why i feel sooooo lucky to have kikumaru-senpai!!!!! muaaahhhhh!!!!

Comments (0) | Permalink

Tuesday, June 20, 2006

ne, minna.. whoever have screenshots of tenipuri, pleaseeee!!! can i have some of 'em??? pleaseee!!

Comments (0) | Permalink

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]