Jump to User:

myOtaku.com: jeweloflife

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]

Kurisutensan7 (09/06/07)

I luved ur art and voted for 2 of them! So since I liked ur art so much, I decided to sign your GB! Hope you don't mind, but I added u as a friend.

~ Kurisutensan7


tweettweet101 (09/05/07)

i love ur art its amazing i really like your lavi that u drew its soo cute^^and the allen.great work ;D


Wowie (09/05/07)

Hey !

I was browsing your art and it's really good ! I just adore how you do your lines and the way you do eyes is just gorgeous ! Your colouring looks nice too ! Do you use prismas ? (haha I'm cheap and use crayola XD)

Wow ! Your a model ? That's sweet !
Anyways, just wanted to drop by ^__^

- WOWIE ox


fallenangel20xx (06/30/07)

hey was up, the name is fallen and well I seen your artwork adn it is great hope to see you soon.

FA20xx


Mastahbetahs (06/26/07)

yo you should try drawing berserk.. i bet youd be great... your choice...anywayz.. i like your art!..keep it up... cuz mine suck


PinkChii009 (03/19/07)

Oh wow. Your art is really good! I like youre site. The colors and background go very well together. I like it. Ha ha! Your also self taught? That's really good! It's nice to know I'm not the only one!


shakira lookalike (03/01/07)

yup yup wazzup, yeah it's me the crazy azz elf (katelyn). cool site, check mine out sometime.....i'm adding you as a friend. so yup.......guess i'll see you at school
*~*Aphrodite*~*


Lare (11/28/06)

Hiya! Creative user name^^ My name's Jesse too, so we should be friends! Gonna add you if you don't mind^^ Talk to you later!
~Lare


sweet gurl (12/26/05)

hay whats up i like your site. sorry 4 takeing youtube movie i made a user on that site no and if i can uplode a movie i will put it on my site insted of yours. o pm me wan u read this please.


EdwardElricThe2nd (10/02/05)

☺Nihao! Como estas? n_n lol Nice sitez u gotz goinz here! w00t! I shall addu 2 me almighty list of forever gaining friendz! w00t! YAY! U R MY FRIEND NOW!!! YOU NEVER COME OFF MY LIST! n_n lol jk don't mean to sound obsessive. n_n' lol jk *sigh* yes...so drop by sometime...and please don't make fun of the hieght like most. n_n' lol YAY! Claps 4 u! n_n well drop by sometime! that'd be great! email me sometimez! ttfn! CULATER! n_n
Idiots do cool things.

That's why it's cool.
"They say that catching a mere rabbit takes every bit of a lions strength..."- Edward Elric



Da Fullmetal Cheerio King knowz bestiestz. do watz rite & don't do da drugz! o.o thanxiez! n_n

-ur friend 3dw4d3lric7he2d♣♠ ♣♠

Pages (2): 1 2 [ Next ] [ Last ]