Jump to User:

myOtaku.com: inu kagome 4life

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.

Guestbook Entries:

Pages (19): [ First ][ Previous ] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [ Next ] [ Last ]

SIYDASONG (01/02/06)

hey thank you for coming by and signing my gb i very mcuh appreciate it...aww its more than ok to add me as a friend i'll do the same nice site you have. come by mines any time well later.


Mytho (01/02/06)

YO! thanks for visiting, jsut thought i'd return the favor, cause i'm not a mean person, i added you too so i'll be see ya around hey goood luck with your goal, if me and my friends ever get our anime published and out on TV i'll write an episode with ya in dunno what thought but i will

Anguisel (01/01/06)

Hello. I've gone to five Gb that you signed right after you so i decided to bug you! Mwahahahaha! Anywho, love the Fruit Baskets background. it looks real pretty.

rinoa392 (01/01/06)

I really adore your background. It is uber kawaii and your site colors are so nice. Keep up the great work, Darling! ^_^

Fallen Angel101 (01/01/06)


thanks for the gb signing! I'll add ya to k!

a friend told u bout me? o.o really? awesome!! XD lol

wow i love the site!! it looks really great!! frikin sweet avi!! ^^ nice bg! u a fruits basket fan eh. nice ^^

ya like playin sports eh...what kind?? i used to play soccer -3-' lol

well i gotta go! my moms yellin at meh cuz its after 1am here! i mean rly, i dont get to sleep till 4am or later *heh* i gotza sleeping issues ^^'

oh yah and Happy New Year to ya!! ^^
PM meh if ya want ks


mickeymouse (12/31/05)

hey thankies for signing my gb..i thought you you two will be adding me as your friend..-_-;...anywho..
*silence* time to fly...
Mimi..peace out..>

yamisgirl (12/31/05)

Hey there...

Thanks for checking out my site and signing my guestbook. I really apprecaite it!

Your site is very nice as well! I like it a lot as well

Well... I'll add you, and I hope you have a wonderful day! ^^


MewMew (12/31/05)

hey whats up?

thanx for signing my gb :D i like ur site, the bg is cool i luv fruits basket ^_^ im gonna add u as a friend ^_^ bye 4 now ~*~*~*~*~

SesshomaruMistres (12/31/05)

Heya, thanx for stopping by :) Nice site you've got here, I hope to see Fruit Basket after I get a job :) take care *hugs*

error (12/31/05)

Heya thankies for signing my GB wootness.I really like your site its relly cool!^______*And I liff the music video anyway must be off to go ya know I dont know blah

Pages (19): [ First ][ Previous ] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [ Next ] [ Last ]