Jump to User:

myOtaku.com: haruelie

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.

Guestbook Entries:

Pages (15): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]

Mweee (12/21/06)

cool site... like the avatar/icon thinger... X-2 was alright... I got pissed off at it cause the guide book wasn't that great since it didn't tell you shit until later on... But still love the site... Laterz...

chocolate devil (08/11/06)

tnx 4 signin ma gb. ur sites so red! i clikd on it and it nearly blew my eyes out (if dats fisikly posibl) lol. wel i'l ad u as a frnd n i'l tlk 2 u l8r

Silver Wolf Shiko (06/27/06)

Thanks for signing my guestbook and adding me! Awesome site, btw! I'll add you as well! Bai bai!


spawn2 (06/26/06)

cool site I'll add as a friend ok

Suzukathe1st (06/23/06)

hay.its nyamo.still love ur site.come visit my new site sometime.

usssop (04/25/06)

ur site is awesome the bg is very original
what's ur favorite manga?
Please sign my gb in return


AngelDust22 (02/18/06)

Hey, I luv ur site it look sooooooooo cool^o^.Can I add u to my friend and PM me anytime ur bore, Okie;D.Again, luv ur site and hope we can be friend.WEll, gotta go now but hope u'll visit me sometime^-^♥

J Briones (01/07/06)

I like your site. I hope we can be freinds. See you later.

IluvTrevor (01/01/06)

Hi!! i really like ur site!!!!!!!!! i hope we can b really good friends!!!!!!! \(*O_o*)/

Shuro (12/14/05)

hey way cool site gosh i really like your background man thats coolness some cool shit man oh man I am in love with your background its so so so so so coooool!!!! umm yeah sorry well ok i am going to add you as a friend hope you dont mind ^_^ well bye oh and yeah and if you have any spare time please check out my site and sign my guestbook so I know that you came by bye now take care n_n

Pages (15): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]