Jump to User:

myOtaku.com: Glacial Drake

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (21): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]

FalseDelusion (05/24/07)

Greetings Old person..

Tis i, vampiremage666, I kinda died.. but now i'm back..
Sorry to hear that you're going through hard times right now..
Good luck.

And sorry for missing your birthday.
Happy late 17th birthday.


Without Wax,
Cloud.


Lemon10 (03/13/07)

COOL SITE!HOPE WE CAN BE FRIEND..VISIT MY SITE IF YOU'RE FREE,OKAY..

LOVE,
MEL


ShatteredAngel (11/24/06)

Hello it HurtingAngel, well it was until I locked myself out of my site
I hope you don't mind if I re-add you to my friends list
ttly
~Dusk~


wolf of sorrow (05/17/06)

cool site


UltraViolet (05/17/06)

ima newbie and i need some help can u help me out ill be yo apprentence or get me started. thanx anyway or as cool as your nad FMA rocks


EdwardElricThe2nd (05/16/06)

dwdlrTh2d:
Nihao! Like the site. Coolio colors and what not. Nice. Well anywho, would you liketh to meh friend for eternity until the moon crashes down on Hawaii? n_n I thought so. Do you wanna be meh friend??? Drop by meh site sometime. I'm not one of those stupid ppl that demand to be visited everyday, but just like once a year would be nice. lol n_n.Well I do hope to hear from you sometime! Tootles! CULATER!
Idiots do cool things.


That's why it's cool.
"They say that catching a mere rabbit takes every bit of a lion's strength..."- Edward Elric

"There will be an extremely bright red sunrise in the next two or three days. That will signal the end of this planet. There will be a major earthqueake after that, so be careful. When the earthquake is over, there will be a brief pause, and then the end will come. I'm sorry, but it will be an excrutiatingly painful end."-Chise

"When the end of the world comes, promise that we'll be together?"-Chise




Fullmetal heero King knowz bestiestz. d watz rite & don't do da drug! . thanxie! n_n 

- our friend dwdl̢Thnd ♣♠♣♠


we mourn the day ed travels to visit dracula...T^T


inuyasha440 (05/15/06)

hiya u gots a cool site^^ i like dbz too hee hee well visit my site somtime adding u


Kaiz Dark Angel05 (05/10/06)

yo wud up dawg!! MADISON COUNTY REPRESENT!! cool. OMG FIRE!!! i love the post pics, those are awesome. i'm parents say i'm a pyro...but it was only a cat, i swear!! and he didn't die, he was just burnt real bad. smelt bad too. oh well. the black and the red go good. mhm. i like red and black. it's the colors for the georgia bulldogs...and the atlanta falcons...yup. well i love your site and i'll add you as a friend and i hope you come to my site sometime and sign my guestbook!!

WeSt SiDe!!!


ange-noire (05/10/06)

hay. kewl site! love the pictures + colors. hay, we were born the same year! you are only a couple monthes older then me! drop by my site sometimes^^byebyes


shadowsim (05/08/06)

just stoping by
cool site

Pages (21): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]