Jump to User:

myOtaku.com: Furry-Chibi

Sunday, April 22, 2007

Am I Dead? o.O

Long Time
It seems like I haven't gone on for more than a week. I just think that Naruto hypnotized me and got me addicted to it. So, aside from that, I also watched Zatch Bell, since I finished watching all the Naruto and Naruto Shipuuden episodes, so far. I have been watching a lot of Zatch Bell. Started from the very first episode to now episode 90. Don't I get addicted easily? Besides that, I haven't done any homework. I just do them before class starts in school, hah. That kinda worked sometimes, somehow. Terrible Procrastinator. I still have Social Studies vocabulary that I didn't do, which is a lot. I think I should do it while watchin Zatch Bell. Hopefully, it won't distract me. Well, it's not like I don't like theme, I just want Naruto.... I just think that I`m too lazy to make anything right now.... so maybe later... but you guys will see a new theme on my page soon!

Nyssma/Violin Test
Yeah, remember when I told you guys about that? Well, I had the test a week ago. I didn't find out what I got until the Thursday that just passed. During the test, I was shaking and sweating from nervousness. Perhaps I was just nervous cuz I didn't practice enough. But suprisingly, I passed with a full score! {100%} I just think the judge pity me, but I`m not sure... Well, I'm happy, I just don't think I deserved it. ~-__- o.O ^_^~ Hmm, my next violin test will be next year around this time again.

So I was saying, new theme of Naruto? Yeah, the only problem is, I can't seem to find a picture of Naruto that I want for my page... does any of you know any sites that have Naruto PNG's? If you don't know what they are, they are images that have been extracted by someone and can use those images on wallpapers. Those are what I use for my wallpapers... Well, if you have any sites for me to go to, besides Aethereality, onegai tell me~ Well, I don't know what else to say. You'd expect me to be gone for so long and end up writing a novel but haha, nothing really happened. Well, Ja Ne!` ~ Peace


Comments (5)

« Home