Jump to User:

myOtaku.com: CrazedMiko

Welcome to my site archives. 10 posts are listed per page.

Pages (6): 1 2 3 4 5 6 [ Next ] [ Last ]



Thursday, February 22, 2007


I'm sad :[
I've been gone for a while now, b/c some (many) things about MyOtaku have just been BUGGING me.

I was hoping things would be all fixed and pretty by now, but I guess it won't be for a while :[

I miss everyone here


Comments (3) | Permalink



Saturday, August 19, 2006


Newest wallpaper
Still expertimenting with photoshop; I'm not really happy with the way this one turned out, but whatever.


Comments (8) | Permalink



Friday, August 18, 2006


   Hola!
Yay! Even though my dad completely busted my other computer, my mom bought a new one, and this ones even cooler than the last.

Hooray!

And also, my photoshop got completely ERASED (u don't know how mad I was about that) but my mom went out and bought me a new one...and the newest version!

Hooray!

Also, High school's not as bad as I thought...it's just the same boring stuff from Middle school with a bit more eccentric ppl...

Hooray!

And I met this new cute guy...I like him lots! He stayed behind during lunch to help me with something, and I thought that was uber sweet.

Hooray!

And then...wait for it...just when I think everything is going right, my bro gets in a car accident.

but he survived.

....hooray?

Anyways, this is my newest wallpaper.



Think I should submit?

Comments (8) | Permalink



Sunday, August 6, 2006


   Hmm...
So, everyone knows how my comp was really messed up, right?

Well, my dad decided he would take it upon himself to try to 'fix' it, and now, the computer has completely collapsed upon itself, and is no longer in any condition to be touched, much less used.

Therefore, I am forced to use this shitty labtop, which takes about ten hours just to load one freaken page.

No, I'm not pissed at all!

Lol, but seriously, this labtop's colors are also all messed up, so I won't be making anymore wallpapers any time soon.

In fact, I might not be able to make any more period, b/c I'm afraid I might have lost Photoshop when my real computer fell under the hands of my wanting-to-help father, who screwed it up instead.

And now that he has succesfully crashed our computer, he'll be taking a little buisness trip to Europe for the next..oh...say...six months or so.

So, basically, he practially has a sign hanging on him that says 'Sorry I messed things up, have fun fixing everything while I'm gone!'

Srry, I'm just really pissed. Plus, I'll be forced to do my homework on this piece of junk, since school is starting in two days.

Kk, sorry, I'm complaining way too much, lol, I bet all of you are bored by now, so I'll shut up and stop rambling.

Even thought I hate this computer, I still love you all!

~CrazedMiko~

-I really do hope I didn't lose photoshop though. I borrowed it from a friend, so if it's deleted, it'll be difficult getting it back-

Comments (7) | Permalink



Saturday, August 5, 2006


   Yup
So, I made another wallpaper. I'm sorry for all of you guys who don't know Saiyuki, I will stop making wallpapers of them soon, I swear! Once my obsession is over...lol.

I'm placing all of my wallpapers here on this site, but I'm not sure if I'll ever upload all of them. I already have 360...I think I'll delete a few before putting up more.

So, here it is, Konzen Douji, who was reincarnated as Sanzo:



Hope you like!

Comments (7) | Permalink



Friday, August 4, 2006


   Hmm....
Well, I made another wallpaper today (actually, yesterday, but who cares?)

I might post it up here, but i dunno...I still haven't decided, lol. I made it for my own desktop though, but I don't think it's very good.

Here it is:



Lol, surprise, surprise, guess who it is.

Haha, newayz.....

Comments (6) | Permalink



Wednesday, August 2, 2006


XD
New theme, hope ya like <3
Comments (7) | Permalink



Tuesday, August 1, 2006


   Nervous!
It's kind of embarrassing, but I'm so nervous for school to start again!

I'm gonna be a freshmen....ahh!! Fresh meat, lol.

Anyone have any advise? I asked my bro, who's gonna be a senior...

All he told me was 'don't be weird'

Didn't help much, as you can probably guess.


Comments (3) | Permalink



Sunday, July 30, 2006


Luff
Hmm...nothing today. I found this wallpaper on Google though, and I loved it. It's shoooo pretty, lol!





Srry if I didn't comment on your sites yesterday, my internet was all screwy and my mom had to call Cox to see what the problem was.

Comments (9) | Permalink



Saturday, July 29, 2006


Hey
Because I only had three comments for my last post, I'm kinda worried some ppl didn't read my message there, so I'm gonna say it again (sorry, bear with me. Don't worry, I'm not asking ppl to comment! I'm more worried about ppl being mad at ME, lol)

My comp has problems right now, so it won't let me into a selected few websites. I've been trying hard to comment for everybody's sites, so if I haven't commented for yours, I'm really sorry! I'm trying to get it fixed as soon as I can.

Also, I posted up a new (actually, it's only my second) fanart today...it's not great, and I'm not an artist, so don't mind the many flaws XP

I would really appreciate it if you could check it out!

Arigato!

I've had a new obsession lately...SAIYUKI! There's so many different titles tho...Gesoumaden Saiyuki, Saiyuki Reload, Saiyuki Gaiden...lol, hard to follow them all. Oh well!

I might make it my new theme (currently looking for a new one right now)




Comments (4) | Permalink

Pages (6): 1 2 3 4 5 6 [ Next ] [ Last ]