Jump to User:

myOtaku.com: Anbu Kitsune

Welcome to my guestbook. Please be polite and constructive when you sign this. Be warned that it is strictly against myOtaku.com's policy to sign guestbooks for the sole purpose of promoting your own site.

Only one guestbook signature per user. You must be registered with myOtaku.com to sign my guestbook.


Guestbook Entries:

Pages (11): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]

Crimson-Rose (06/10/07)

Hiya! *bows* thanks for the visit and add! I shall add you! i appreciate it alot! ^_^

^^ thanks for the site compliment. I make layouts ^^ a hobby of mine because I am a geek :P ^^ I can give you some pointers if you would like! Just PM me whenever you have a question. ^_^ dont think you are bothering me, I would love to help!

I hope to talk soon!


much love,
~..:: Bou ::..~


ItachisBabyGirl (06/09/07)

Like ur site its awsome I just sall you on my ONLY friends *crys* coment thang...dang I HAD alot of friends but NOOOOOOO I had to forget My pass word any ways pm me I hope we can be frinds! WOOOT
Itachi's baby
aka GaaraChild *My OLD name*


Hiko (06/06/07)

Hia!

I really like your site its really RAD!! lol

wow your part of the snfc too? lol i am a staff member lol

well i hope you have good luck with your site ^^ and i shall talk to you later


yashi katasan93 (06/05/07)

YAY! It's Kakashi! It's been a while since I've seen a Kakashi based site. ^.^ Nyah, I used to have one, but I kept getting hate mail saying that Kakashi is theirs... XD -laughs- Oh well. Nyah, have a nice day. Bye bye!

- Phenix Katasan


The Dark Hero (05/28/07)

Hey I like the site it looks cool oh your a girl well that explains the plushie part of your name on the chat box haha.


lutaru (05/27/07)

Ur site is really cool too! I like it. Even if I'm not a Naruto fan, Kakashi is still so cool!! XD


Well, thxs for stopping by my site, and I'll add u in return. ^___^

Well, see u around,

Atrie


Shallow Heart (05/26/07)

Hiii Kalliiiiiii =D

Its me DarkDestinedAngel. I have moved my site to this one since that 'person' was annoying the crap outa me coming by my site and critizizing me every second and plus I wanted to make a new one XP

HATAKE IS ON YOUR BACKGROUND OH MY GOD SEXY XD *dies*

Anywhos Imma add you again XD and PM me on this site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oops lol.

See ya!!

-Shallow ♥


Shineska (05/20/07)

Hey! I kept forgeting to tell you and some other guys i had a new account. But you found it and.......yeah ill readd you


rulerofpenguins (05/15/07)

YaY! I shall add you as a friend as well! ^^ Awsome site! And thanks for saying you'd vote me for pres! =^^=
~ RulerOfPenguins

P.S- On your location, how you are searching for the one you love, I will give you much advice and wisdom.....
You'll find your prince charming,he just took a wrong turn, got lost, and is to stubborn to ask for directions!


Ayame Sensei (05/13/07)

Bonjour mon amour!!! Adorble sight!!! I'm not big on the yaoi myself, but your sight is really exceptional! Well, avua!

Pages (11): [ First ][ Previous ] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [ Next ] [ Last ]